Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Anouk

Mijn dochter is nu 2.5 en die gooit nu haar jas op de grond als ze hem aan moet doen en die zegt nu als ze de jas verkeerd om dreigt aan te trekken "Dat ist niet goed" en loopt er dan heel demonstratief omheen om het aan de andere kant opnieuw te proberen. En dan kijken of wij wel zien dat ze zelf zag dat het niet goed ging

Avatar van Hilda Scheenstra

Leuk weer om te lezen! 😊 Ik heb in mei mezelf weer een beetje bij de kladden gegrepen en meer gedaan dan ik eigenlijk van plan was, behalve dan de afspraak maken voor de grote beurt van mijn auto...... 😬 Adolescence staat ook nog op mijn to-watch lijstje! En leuk dat je mijn post over het romantiseren van mijn leven met plezier hebt gelezen en hebt gedeeld 🙏🏼 En natuurlijk alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! 🌸☀🥳

5 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?