Dank je wel voor het delen van mijn "Zomer is voor..." 🙏 En ook zeker dank je wel voor het delen van jouw juni belevenissen en de andere interessante leestips. Mijn hoogtepunt van juni was denk ik het Best Kept Secret Festival 😊
Haha, een onkruidvrije oprit heb ik opgegeven. Af en toe trekt mijn schoonmama eens wat uit als ze passeert en dat vind ik dan altijd fijn om te zien en héél lief van haar.
Fijn overzichtje van je maand! We hebben al vaak stilgestaan op Sirens, maar nog niet de stap gezet om te kijken.
Genoten van je juni ervaringen! Fijn hoe je de 'kleine' dingen beschrijft en je voelt hoe dankbaar je daar voor bent. Dat is mooi! En leuk dat je mijn post over 'de val van de muur' noemt. Dank je!
Thanks voor de mention! 😄
Dank je wel voor het delen van mijn "Zomer is voor..." 🙏 En ook zeker dank je wel voor het delen van jouw juni belevenissen en de andere interessante leestips. Mijn hoogtepunt van juni was denk ik het Best Kept Secret Festival 😊
Haha, een onkruidvrije oprit heb ik opgegeven. Af en toe trekt mijn schoonmama eens wat uit als ze passeert en dat vind ik dan altijd fijn om te zien en héél lief van haar.
Fijn overzichtje van je maand! We hebben al vaak stilgestaan op Sirens, maar nog niet de stap gezet om te kijken.
Merci ❤️
Amai, da’s heel vriendelijk van je schoonmama.
Leuk zeg 🙏💕
Dankjewel voor de vermelding. ❤️ ik had veel leuke momenten in juni, groot en klein, maar ik vond het ook leuk om de jouwe te lezen!
Een dochter die onkruid plukken leuk vindt is echt een aanwinst tijdens dat rotklusje. Hopelijk blijft ze het nog heel lang leuk vinden!
Dat hoop ik ook! 😉
Genoten van je juni ervaringen! Fijn hoe je de 'kleine' dingen beschrijft en je voelt hoe dankbaar je daar voor bent. Dat is mooi! En leuk dat je mijn post over 'de val van de muur' noemt. Dank je!
Graag gedaan! 🙏