3 reacties
Avatar van User
Avatar van Aukje

Ik bedacht me net dat deze warmte ook zorgt voor een soort rust. Te warm om iets te doen, dus leg ik me daar bij neer en pak lekker mijn boek.

En in de natuur, genieten van de omgeving. Heerlijk.

Avatar van Annelies

Ik kom helemaal tot rust tijdens een wandeling door de holle wegen hier in de buurt.

Avatar van Maartje Mijmert

Wat fijn dat bewust kijken en luisteren! Dat probeer ik ook steeds meer/vaker te doen 🙏🏻